Alla inlägg den 28 december 2011

Av Rebecka Hammarström - 28 december 2011 15:02

Tjena! Idag har jag gått på mellandagsrean med Jennifer. Jag handlade ingenting för jag är nästintill pank. 211 kr på kontot... Jennifer däremot köpte en skitsnygg skinnjacka ;) Idag känner jag mig glad, jag börjar fatta att jag kommit in nu. Jag ska flytta snart liksom! Det är ju det jag drömt om såå länge. Fick lite lägenhenhetserbjudanden som jag har chansen att få. Om jag fick någon av dem så skulle mitt liv vara helt perfekt! Jag hoppas verkligen jag hittar en. Tills jag gör det så kommer jag få bo hos min storebror i Götet. Det kommer bli så awesome! Göteborg snart kommer jag! :D

Ikväll ska jag hem till Ronja i Källby och umgås lite, ska bli mysigt tycker jag. Denise som jag inte träffat sen studentbalen kommer vara där med. Ska bli skitskoj att träffa henne igen.

Ovido - Quiz & Flashcards