Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Tjolahopp!

Av Rebecka Hammarström - 26 februari 2012 20:55

Söndag och jag är åter på plats i Göteborg efter att spenderat lite mer än ett dygn i Lidköping! Nu väntar en vecka med grupparbete och hemtenta. Lite läskigt det där med hemtentan tycker jag eftersom att det blir våran första. När den lämnats in så börjar delkurs 2 direkt. Tänk vad snabbt tiden har gått ändå. Snart är ju faktiskt första delkursen över redan. De här veckorna har varit otroligt lärorika på alla sätt. Det känns verkligen som att man växer som människa när man börjar på universitetet. Man får ta mer eget ansvar och klara sig själv men det känns faktiskt som en befrielse. Att flytta hemifrån är också en ny upplevelse. Det känns jättekul att få ta hand om sitt eget hem trots att det innebär att diska, städa och laga mat. Jag tycker att det riktigt roligt att laga mat nu, tyvärr så orkar man inte alltid vara kreativ och då blir det kanske inget jättegott man lagar. 

Min lägenhet ser lite tom ut just nu. Har väldigt stor, tom golvyta. Det blir nog bättre när jag hittat en bra soffa att ha i rummet. Vill köpa en snygg spegel också, hade tänkt att den ska vara guldig för det kan nog bli snyggt. Ska lägga upp lite bilder snart på lägenheten men tänkte först komma i ordning ännu mer. Ha det så fint!

                                     

                                     

                                     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka Hammarström - 7 januari 2013 20:20

Det var ett bra tag sen jag skrev. Helt ärligt så har jag inte orkat. Men för fem min sedan så fick jag för mig att logga in här för att se om jag fortfarande kom ihåg mitt lösenord. Lösenordet satt kvar i minnet så här är jag nu. Det är ett nytt år ...

Av Rebecka Hammarström - 16 augusti 2012 20:15

"Över en elektrisk chock genom skelettetSom slog sönder våra liv till ett fullständigt normalttillstånd där allt är trasigt Varje gång du möter min blickgår en störning genom ljusetVarje gång du möter min blickSå vet jag vem jag är"   Precis så...

Av Rebecka Hammarström - 3 juni 2012 23:43

You can't start a fire, sittin' 'round cryin' over a broken heart This gun's for hire even if we're just dancing in the dark You can't start a fire, worryin' about your little world falling apart This gun's for hire even if we're just dancing in the ...

Av Rebecka Hammarström - 19 april 2012 21:10


Hej! Veckan som gått har jag hållit på med hemtentan, tror den är klar nu. Är inte 100 än så kanske kommer ändra lite på den imorgon på förmiddagen, sen ska den in! Igår var min fina mamma här och besökte mig i Göteborg. Vi satte upp mina gardiner, k...

Av Rebecka Hammarström - 17 april 2012 12:37

Han gör det igen! Erik Hassles nya singel Stay. Så fantastiskt att jag får gåshud... ...

Ovido - Quiz & Flashcards