Alla inlägg den 26 december 2011

Av Rebecka Hammarström - 26 december 2011 18:49

Här är några av de fina julklappar jag fick i år.

       


*Håkan Hellström skiva

*En bricka från Rörstrand

*En svart dataväska

*Ett mackjärn

*En prickig stekpanna :D


Jag fick även photoshop till min mac och spotify unlimited i sex månader

Av Rebecka Hammarström - 26 december 2011 13:48

Hej! Så var julen över för det här året. Tur att den kommer tillbaka nästa år igen! Jag har haft det jättebra under julen. Har firat hemma med familjen, ätit, ätit och ätit! Fina julklappar har jag fått också men de visar jag senare. Igår på juldagen så festade jag. Vi var först hos en tjej som heter Lisa och drack lite och hade kul. Sedan drog vi till bowlingen, fy fan vad kul det var! Jag var inte ens taggad innan men det blev en riktigt lyckad kväll. Idag känner jag att jag behöver ta det lite lugnt dock. Imorgon får jag ju reda på om jag blivit antagen eller inte. Så nervös är jag! Nåja hörs lite senare, bye!

 

Jag i min fina blåa klänning från Top Shop på julafton.

Ovido - Quiz & Flashcards