Alla inlägg den 16 december 2011

Av Rebecka Hammarström - 16 december 2011 13:50

Igår fikade jag med två tjejer jag lärt känna på en Komvuxkurs. Det var väldigt trevligt måste jag säga. Idag ska jag gå på stan med Elin en sväng och kolla lite grand på julklappar. Jag har en del kvar att köpa fortfarande. Ikväll ska jag och Fredrik gå på bio, vi ska se på Sherlock Holmes. Jag hoppas att den är bra. Imorgon hoppas jag att jag och mina föräldrar ska till Göteborg men vi får se för det skulle tydligen bli väldigt dåligt väder. Men jag hoppas, hoppas, hoppas! Jag har för övrigt kollat lite på studentlägenheter och hittat två stycken som jag tycker verkar intressanta. Problemet är ju att jag inte vet om jag kommer in än så det kanske inte är så bra att söka några än. Tänk om kag får en lägenhet och så kommer jag inte in! Då hade livet känts lite surt...

  

 Jag idag med ett av mina favoritlinnen från VILA

Ovido - Quiz & Flashcards