Alla inlägg den 7 december 2011

Av Rebecka Hammarström - 7 december 2011 12:30

Hej! Idag mår jag lite bättre än igår. Var förkyld och hade även lite feber igår. Orkade inte göra någonting. Kollade bara på tv och sov bort dagen. Idag ska jag väl vara uppe lite mer iaf. Imorgon kommer första antagningsbeskedet från universitetet. Lite nervös faktiskt. Jag vill ju så gärna in. Satt och kollade på studentlägenheter i Göteborg i morses. Jag kan ju inte anmäla intresse på någon förrän jag säkert vet att jag kommer in men jag är så sugen! Jag vill ha en lägenhet med ett rum och kök lr kokvrå och eget badrum såklart. Jag vill inte ha ett enkelrum och dela kök med massa andra. Det kan jag verkligen inte tänka mig, inte i tre år iaf. Jag fattar inte varför de inte bygger fler billiga bra studentlägenheter i Göteborg, det behövs ju lixom. Aja bara jag har någonstans att bo så blir det nog bra.

Ovido - Quiz & Flashcards