Alla inlägg den 10 december 2011

Av Rebecka Hammarström - 10 december 2011 10:52

Gårkvällen var lyckad måste jag säga. Först var vi några tjejer hemma oss Sara som hade lagat god mat och efterrätt. Sedan förfestade och drack vi. Vi drog till stadt lite innan elva och det kostade bara 20 spänn i inträde då. Jag och Sara gick på toa tillsammans och satt där i typ en halvtimme, vi hade så mycket att prata om.  Folk ryckte i dörren emellanåt men det fanns ju fler toaletter så dom klarade sig nog ^^ Men kvällen var allmänt go! Jag umgicks och pratade med personer och dansade en hel del också. Idag fyller min mamma år så vi har ätit tårta. Jag är trött och lite bakis, mest för att jag inte sovit någonting inatt. Orkar inte skriva mer mitt bakishumör tar över, so long!

Ovido - Quiz & Flashcards