Alla inlägg den 23 december 2011

Av Rebecka Hammarström - 23 december 2011 11:47

Hej! Idag är dagen före den dag som jag och många av er väntat på länge. Julafton! Jag kan erkänna att jag ännu inte kommit i riktig julstämning. Kanske beror det på vädret? Eller så kan det bero på att jag blivit äldre och inte längre har samma barnsliga känsla inför julen. Jag vill ha riktiga julkänslor men de vill liksom inte riktigt infinna sig. Men antagligen så kommer de att göra det på julaftons morgon. Igår bytte jag julklapp med min kära vän Jennifer! Jag fick ett jättefint halsband av henne, det är en nyckel som hänger på en kedja. Jag har länge velat ha ett sådant halsband så jag blev glad! Tack så mycket! Idag ska jag och Fredrik byta julklappar, hoppas jag... Kommer nog inte skriva något mer nu på ett litet tag så jag önskar... Från mig till er, en riktigt GOD JUL!

 

Har idag på mig min lila kjol med snörning fram från Gina Tricot

och halsbandet jag fick av Jennifer


Ovido - Quiz & Flashcards