Alla inlägg under januari 2013

Av Rebecka Hammarström - 7 januari 2013 20:20

Det var ett bra tag sen jag skrev. Helt ärligt så har jag inte orkat. Men för fem min sedan så fick jag för mig att logga in här för att se om jag fortfarande kom ihåg mitt lösenord. Lösenordet satt kvar i minnet så här är jag nu. Det är ett nytt år och allt, 2013! Jag är spänd på att se vad det kan föra med sig. Jag ska inte ljuga och säga att 2012 var toppen, för det var det inte. Saker jag försökt stänga ute hela mitt liv kom tillbaka och jag var tvungen att inse att jag inte mådde bra. Jag krossade någons hjärta så skonsamt man nu kan göra det på. Vilket inte går. Försökte börja om på nytt men det slutade med att jag själv fick ett krossat hjärta. Det här året vill jag inte veta av att några hjärtan går itu, jag vill bara helas så gott det går. Det gör jag bäst genom att umgås med dem jag tycker om. Ska så gott som det går försöka hela dem som behöver det i min närhet också. Min energi ska inte läggas mer på att uppnå saker jag ändå inte blir lycklig av. Inte umgås med sådana personer som jag inte får något tillbaka av, det är helt enkelt inte värt det. Så nu har jag skrivit det första inlägget för detta året. Ska se till att det inte dröjer lika länge mellan gångerna nu. Puss på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Den här bloggen handlar om mitt liv. Pluggar till Socionom i Göteborg. Jag älskar att fyndshoppa, lyssna på musik och äta choklad! Läs eller låt bli, upp till dig!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Blogkeen

TroOchTvivel

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards